Welkom bij  Hobbyfotogravejantine,

  • Auto reportages
  • Nieuwsberichten
  • Uit het leven van
  • extra reportage voor Trucks
  • Vragen en antwoorden
  • Auto nieuws
  • Transport nieuws

Recente berichten

  • Landmacht en transport
  • De hyundai Ioniq 6
  • Vol gas met: OrgaPro Reusel
  • Elektrische Dacia Spring gewild bij particulieren
  • Grootse nieuwe Actros L voor bloemenexporteur Nijssen Junior BV

Recente reacties

    Recent Posts

    • Landmacht en transport
    • De hyundai Ioniq 6
    • Vol gas met: OrgaPro Reusel
    • Elektrische Dacia Spring gewild bij particulieren
    • Grootse nieuwe Actros L voor bloemenexporteur Nijssen Junior BV

    Categories

    • Auto nieuws
    • Auto reportages
    • extra reportage voor Trucks
    • Geen categorie
    • Nieuwsberichten
    • Transport nieuws
    • Uit het leven van
    • Vragen en antwoorden

    Archives

    • maart 2023
    • februari 2023
    • januari 2023
    • december 2022
    • november 2022
    • oktober 2022
    • september 2022
    • augustus 2022
    • juli 2022
    • juni 2022
    • mei 2022
    • april 2022
    • maart 2022
    • februari 2022
    • januari 2022
    • december 2021
    • november 2021
    • oktober 2021
    • september 2021
    • augustus 2021
    • juli 2021
    • juni 2021
    • mei 2021
    • april 2021
    • maart 2021
    • februari 2021
    • januari 2021

    HYVIA Onthult de productieversie van de waterstofaangedreven Renault Master Van H2-TECH op de Paris Motorshow 2022

    • Slechts één jaar na de onthulling van het prototype in oktober 2021, presenteert HYVIA op de Paris Motor Show van 2022 (17-23 oktober, hal 3, stand 1) de productieversie van de waterstofaangedreven Renault Master Van H2-TECH, gemaakt in Frankrijk en klaar om de weg op te gaan in Europa.
    • De waterstofrevolutie is in volle gang en HYVIA maakt daarvan deel uit. Recentelijk is bevestigd dat HYVIA onderdeel is van het Important Project of Common European Interest – “Hy2Tech”. Dat is een enorme stap voor toekomstige ontwikkeling.
    • De eerste tests van de Master Van H2-TECH zijn van start met innovatieve en waardevolle partners als AIRBUS, Alpine F1 Team, CHRONOPOST, ENGIE, ORANGE, EQUANS, HAMBURGER HAFEN UND LOGISTIK AG, PACKETA en MAXIMATOR HYDROGEN GmbH.
    • HYVIA laat ook de prototypes van de Master City Bus H2-TECH and Master Chassis Cab H2-TECH zien, die volgend jaar klaar zijn om de weg op te gaan. Ook staan een H2-tankstation en een prototype van een brandstofcel op de stand. Een demonstratiemodel van de H2-brandstoftanks van onze strategische partner FORVIA is eveneens te zien.

    HYVIA is een menselijk, technologisch en industrieel avontuur, dat snel beweegt sinds zijn ontstaan iets meer dan een jaar geleden en voor grote uitdagingen staat. Hier zijn we op Mondial de l’Auto, een belangrijke en toonaangevende internationale autobeurs, om trots de productieversie van onze waterstofaangedreven Renault Master Van H2-TECH te presenteren. Onze H2-bus is geproduceerd in Frankrijk en HYVIA is gestationeerd in Frankrijk. Het voertuig gaat nu de weg op in Europa. Twee weken geleden werd HYVIA erkend als één van de 10 confirmed projects in Frankrijk, onderdeel van het Important Project of Common European Interest. De waterstofrevolutie is gaande. In de context van een urgente energietransitie beginnen meer en meer strategische partners aan testfases met ons H2-voertuig. We gaan ook door met het neerzetten van ons H2 ecosysteem in onze HYVIA fabriek in Flins met het opschalen van de productie- en testlijn en de installaties van onze vier H2-tankstations. Onze eerste electrolyzer wordt ook geïnstalleerd. Gefeliciteerd HYVIA team!”
    David Holderbach, CEO HYVIA

    HYVIA onthult de productieversie van de Master Van H2-TECH die klaar is om de weg op te gaan en gemaakt wordt in Frankrijk

    • De grootste voordelen: geen uitstoot, 5 minuten tanktijd en 400 kilometer actieradius.
    • De Master Van H2-TECH is een grote bestelbus op waterstof met een laadvolume van 12m3, aangepast voor het transport van goederen en pakketten, die voldoet aan de eisen die professionals met intensief gebruik stellen. Hij is uitgerust met een 30 kW brandstofcel, een batterij van 33 kWh en tanks die 6,4 kg aan waterstof bevatten (4 tanks van 1.6 kg).
    • Een belangrijk voordeel van de bus: de hoogte van 1,80 meter in de laadruimte, die maakt dat je binnen kunt staan en zorgt voor een gemakkelijker afleveren van goederen en pakketten.
    • Op de stand staat de Master Van H2-TECH samen met een H2-tankstation en een prototype van een brandstofcel. Ook staat er een demonstratiemodel van de H2-brandstoftanks van FORVIA. Dit demonstratiemodel laat de integratie van de brandstoftanks in het voertuig zien. FORVIA is een strategische partner voor HYVIA en is eveneens onderdeel van het Important Project of Common European Interest.
    • De Master Van H2-TECH is gemaakt in Frankrijk: de voertuigproductie vindt plaats in de fabriek in Batilly, de productie en het testen van de brandstofcel in de HYVIA-fabriek in Flins en de integratie van de brandstofcel in Gretz -Armainvilliers bij Parijs.
    • Reserveringen voor 2023 is mogelijk op de nieuwe website van HYVIA www.hyvia.eu.

    bron : PR Renault

    • jantine@hobbyfotogravejantine.nl
    • 15 oktober 2022
    • Auto nieuws
    Renault, Waterstof

    Copyright © All Rights Reserved To Hobbyfotogravejantine

    • Auto reportages
    • Nieuwsberichten
    • Uit het leven van
    • extra reportage voor Trucks
    • Vragen en antwoorden
    • Auto nieuws
    • Transport nieuws