Welkom bij  Hobbyfotogravejantine,

  • Auto reportages
  • Nieuwsberichten
  • Uit het leven van
  • extra reportage voor Trucks
  • Vragen en antwoorden
  • Auto nieuws
  • Transport nieuws

Recente berichten

  • Volvo introduceert krachtige truck op Bio-LNG voor CO2-reductie bij langere transporten
  • Drie nieuwe IVECO S-WAY’s voor P. van der Nat Transport uit Giessen
  • Officieel: Ford keert terug in de Formule 1
  • Belimo
  • Ritje mee met …

Recente reacties

    Recent Posts

    • Volvo introduceert krachtige truck op Bio-LNG voor CO2-reductie bij langere transporten
    • Drie nieuwe IVECO S-WAY’s voor P. van der Nat Transport uit Giessen
    • Officieel: Ford keert terug in de Formule 1
    • Belimo
    • Ritje mee met …

    Categories

    • Auto nieuws
    • Auto reportages
    • extra reportage voor Trucks
    • Geen categorie
    • Nieuwsberichten
    • Transport nieuws
    • Uit het leven van
    • Vragen en antwoorden

    Archives

    • februari 2023
    • januari 2023
    • december 2022
    • november 2022
    • oktober 2022
    • september 2022
    • augustus 2022
    • juli 2022
    • juni 2022
    • mei 2022
    • april 2022
    • maart 2022
    • februari 2022
    • januari 2022
    • december 2021
    • november 2021
    • oktober 2021
    • september 2021
    • augustus 2021
    • juli 2021
    • juni 2021
    • mei 2021
    • april 2021
    • maart 2021
    • februari 2021
    • januari 2021

    30 jaar Twingo: Renault lanceert interactieve campagne om nieuwe showcar te realiseren

    Ter gelegenheid van de dertigste verjaardag van de Twingo lanceert Renault de unieke, interactieve campagne ‘reinvent Twingo’ waarbij het publiek grote invloed heeft op de ontwikkeling van een nieuwe showcar. Daarbij wordt gebruikgemaakt van kunstmatige intelligentie.

    De Renault Twingo is wendbaar, compact en toegankelijk en belichaamt de visie van Renault op het gebied van ‘voitures à vivre’ (auto’s voor het leven). Onderhoudend, leuk, kleurrijk, praktisch, veelzijdig… iedereen heeft zijn eigen visie op de Twingo, zoals uitgedrukt in de beroemde slogan ‘à vous d’inventer la vie qui va avec’ (creëer het leven dat daarbij hoort).

    Ter gelegenheid van de dertigste verjaardag van de Twingo nodigt Renault het publiek uit om het model opnieuw uit te vinden door middel van kunstmatige intelligentie (AI). In een transformatie van digitaal naar werkelijkheid – digital-to-real – brengt Renault vervolgens een showauto tot leven die rechtstreeks is gebaseerd op de creaties die door het publiek zijn ingezonden.

    Arnaud Belloni, Global Chief Marketing Officer, zegt: “Kunstmatige intelligentie was voorheen alleen beschikbaar voor de elites in technologie, maar tegenwoordig is dit met slechts drie klikken voor iedereen toegankelijk. Deze toegankelijke technologie stelt iedereen in staat om de kracht van hun verbeelding tot uiting te brengen. We wilden een eerbetoon brengen aan de iconische Renault Twingo door iedereen de kans te geven deel te nemen aan het creatieve proces. We zullen de eerste showcar presenteren die is gecreëerd met behulp van kunstmatige en menselijke intelligentie, gebaseerd op de ontwerpen die we van het publiek ontvangen.”

    Tools gratis online verkrijgbaar

    Vliegend, onder water, in de ruimte, gemaakt van chocolade… de mogelijkheden zijn eindeloos! Van 1 februari tot 31 maart 2023 kan iedereen de Twingo naar eigen inzicht creëren, voorstellen en opnieuw uitvinden met behulp van generatieve AI‑tools, zoals Midjourney, Stable Diffusion en Dall‑E. Door simpelweg een paar trefwoorden in te voeren, kunnen gebruikers deze zeer effectieve en gemakkelijk toegankelijke beeldgeneratoren gebruiken om ongelooflijke beelden te creëren. Vervolgens kan het ontwerp worden ingediend door het te plaatsen op je favoriete socialemediaplatform, met vermelding van de hashtag #ReinventTwingo.

    Renault lanceert ‘reinvent Twingo’

    Digitale technologie is een enorme aanwinst voor de auto-industrie. Renault pioniert hiermee op verschillende manieren, bijvoorbeeld door kunstmatige intelligentie op te nemen in visuele controles als onderdeel van de productielijn. Daardoor kan Renault sneller inspelen op situaties, verbeterde kwaliteit realiseren in fabrieken, voorspellend onderhoud uitvoeren en de optimalisatie en beheersing van het energieverbruik managen. Met de nieuwe, interactieve campagne ‘reinvent Twingo’ bevestigt het bedrijf zijn positie als eerste autofabrikant die kunstmatige en menselijke intelligentie combineert in het ontwerp van een showcar – ook een voorbeeld van Renaulution.

    Bron : Renault Nederland

    • jantine@hobbyfotogravejantine.nl
    • 23 januari 202323 januari 2023
    • Auto nieuws
    Renault

    Copyright © All Rights Reserved To Hobbyfotogravejantine

    • Auto reportages
    • Nieuwsberichten
    • Uit het leven van
    • extra reportage voor Trucks
    • Vragen en antwoorden
    • Auto nieuws
    • Transport nieuws