Welkom bij  Hobbyfotogravejantine,

  • Auto reportages
  • Nieuwsberichten
  • Uit het leven van
  • extra reportage voor Trucks
  • Vragen en antwoorden
  • Auto nieuws
  • Transport nieuws

Recente berichten

  • De renault Espace
  • HYVIA: een baanbrekend ecosysteem voor waterstofmobiliteit in Europa
  • DAF Trucks eert zijn technici en serviceteam
  • BEZOEKJE AAN FLEVOTIN
  • IN HET KOELTRANSPORT

Recente reacties

    Recent Posts

    • De renault Espace
    • HYVIA: een baanbrekend ecosysteem voor waterstofmobiliteit in Europa
    • DAF Trucks eert zijn technici en serviceteam
    • BEZOEKJE AAN FLEVOTIN
    • IN HET KOELTRANSPORT

    Categories

    • Auto nieuws
    • Auto reportages
    • extra reportage voor Trucks
    • Geen categorie
    • Nieuwsberichten
    • Transport nieuws
    • Uit het leven van
    • Vragen en antwoorden

    Archives

    • oktober 2023
    • september 2023
    • augustus 2023
    • juli 2023
    • juni 2023
    • mei 2023
    • april 2023
    • maart 2023
    • februari 2023
    • januari 2023
    • december 2022
    • november 2022
    • oktober 2022
    • september 2022
    • augustus 2022
    • juli 2022
    • juni 2022
    • mei 2022
    • april 2022
    • maart 2022
    • februari 2022
    • januari 2022
    • december 2021
    • november 2021
    • oktober 2021
    • september 2021
    • augustus 2021
    • juli 2021
    • juni 2021
    • mei 2021
    • april 2021
    • maart 2021
    • februari 2021
    • januari 2021

    Shell Hydrogen Pay-Per-Use levert H2-trucks voor vaste maandlasten

    Shell introduceert in Duitsland een nieuw concept voor de uitrol van zware vrachtauto’s op waterstof. Via het nieuwe Shell Hydrogen Pay-Per-Use-platform kunnen wagenparkbeheerders tegen een vast maandelijks bedrag een vrachtwagen op waterstof huren, inclusief alle benodigde diensten. De deelnemers kunnen een ​​eventuele ombouw van fossiel naar vrachtwagens op waterstof realiseren met lagere investeringskosten, complexiteit en risico’s.

    “We stimuleren vooruitgang door samen met klanten een waterstofeconomie op te bouwen en de energietransitie naar netto-nulemissie te versnellen”, zegt Andreas Janssen, Hydrogen Mobility Commercial Manager Europe van Shell. “Met vrachtwagens op waterstof wordt de schadelijke CO2-uitstoot verminderd. Afhankelijk van het truckmodel is de actieradius maximaal 450 kilometer en duurt het tanken 15 minuten. Het is belangrijk voor ons om verschillende technologische oplossingen te onderzoeken en te testen om te helpen om het transport in de toekomst koolstofarmer te maken. Er is nog een lange weg te gaan, vooral in het goederenvervoer over de weg, omdat het niet duidelijk is welke technologische oplossing uiteindelijk zal gaan winnen. Het is daarom belangrijk voor ons om een ​​technologie-open benadering na te streven en zoveel mogelijk ervaring op te doen,” aldus Shell.

    Shell Hydrogen Pay-Per-Use is een oplossing voor het transport op en het tanken van waterstof, met een maandelijks tarief op basis van kilometerstand, inclusief het voertuig, waterstof, verzekering en onderhoud, operationele instructies en klantenondersteuning.

    De eerste 25 15-tons brandstofcel-elektrische voertuigen van fabrikant Paul Nutzfahrzeuge van het type Mercedes-Benz Atego, blijven eigendom van Shell, en zijn voor transporteurs vanaf de tweede helft van dit jaar beschikbaar. Paul Nutzfahrzeuge GmbH, in Vilshofen an der Donau, gaat de klanten ondersteunen bij de overstap en geeft 24 uur per dag klantondersteuning.

    Bron : Waterstofmagazine.nl

    • jantine@hobbyfotogravejantine.nl
    • 14 augustus 2023
    • Transport nieuws

    Copyright © All Rights Reserved To Hobbyfotogravejantine

    • Auto reportages
    • Nieuwsberichten
    • Uit het leven van
    • extra reportage voor Trucks
    • Vragen en antwoorden
    • Auto nieuws
    • Transport nieuws